Adventsfirande - 8 december

Trevlig eftermiddag med adventsfirande i Missionskyrkan. SPF:s egen sånggrupp uppträdde med fina julsånger. Kerstin Larsson läste dikten "Tomten" med härlig inlevelse och Ola Palmqvist uppträdde med sång och musik på ett lättsamt sätt.

Kyrksalen var fullsatt med publik som sjöng med och klappade händerna. Efter alla uppträdanden blev det jullandgång med dryck och kaffe med pepparkaka. Utlottning av julskinkor och vårt eget lotteri med fina vinster.

God Jul och Gott Nytt År önskas alla våra fina medlemmar. Nu blir det uppehåll med medlemsträffarna fram till den 26 januari då vi får besök av Markus Fyrberg från Norrköping.