Påminnelse
PÅMINNELSE!!!
Det finns plats för flera. Anmäl er! Länk finns under "Aktuellt" på hemsidan.
PÅMINNELSE!!!
Bästa medlemmar i SPF Seniorerna,
SPF Seniorerna Östgötadistriktet jobbar vidare med vår gemensamma ”Medlemsdag med folkhälsoinslag” den 24 aug 2026 på Borgen i Norrköping. Det är glädjande nog så många som har anmält sig att evenemanget blir av. Dessutom har sista anmälningsdag flyttats fram till den 16 juni. Alla anmälda kommer efter 16 juni att få resebevis/faktura och information från Vikingbuss, angående påstigningsplats och tid.
Vi har dessutom fått besked från arrangören, vilket innebär att ni som bor i Norrköping hämtas upp från Resecentrum i Norrköping, om ni så önskar. Ni måste ange det på anmälan!
Om du inte har anmält dig idag, så finns det möjlighet fram till den 16 juni OBS! Sista anmälningsdag. Anmäl dig till ostgotadistriktet@spfseniorerna.se.
Vi hoppas att detta kommer att bli en minnesrik och trevlig dag för er alla, väl mött!
Med vänlig hälsning
SPF Östgötadistriktet
Annika Rannström
Annika Rannström
Ordförande