Årsmöte 2021

Jan-Anders Tolf håller i klubban

SPF Roxen hade årsmöte måndagen den 17 maj i Vagnhallen Fontänen. Corona - restriktioner följdes noga och alla närvarande satt väl utspridda i den stora hallen. Stämman öppnades av Jan som hälsade alla välkomna och mötet inleddes med parentation, tänt ljus och tyst minut för våra kamrater som gick bort 2020 . Jan-Anders Tolf fattade sedan klubban och tillsammans med Karin Hellander skötte de årsmötesförhandlingarna. Styrelsen beviljades ansvarsfrihet. Jan Gustafsson valdes att leda oss ytterligare ett år. Två av våra trotjänare Ingegerd Olofsson och Siv Furubacke lämnade styrelsen med ålderns rätt. Nya till styrelsen valdes Marianne Nyman och Jörgen Karlsson. Mötesdeltagarna gav sitt bifall. Jan tackade för fortsatt förtroende. Blommor utdelades och mötet avslutades.