Resa i det blå

Extra medlemsbrev den 9/2 2022.

Anmäl dig till Resa i det blå!

• Resa i det blå är kul

Extra medlemsbrev den 9/2 2022

Nu hoppas jag att den tröttsamma pandemin är över för all framtid!!

Så här i efterhand ser jag att vi kunde ha haft ett fysiskt möte den 14/2, men eftersom det krävdes en speciell framförhållning med anledning av årsmötet, så hade vi inget val!
Vi ser oss även tvungna att skjuta fram den planerade Auktionen som skulle ha ägt rum den 5/3. Den blir istället lördagen den 14/5 i Folkets hus.
Ytterligare info om den kommer senare i vår.

Sedan tidigare har vi meddelat att Elviskvällen i Blå salen är flyttad till den 26/4. Anmälan till Lasse Asklöf mb. 070 954 5708 senast den 19/4.

För övrigt följer vi det planerade Vårprogrammet.

Det är dags att anmäla sig till Resan i det blå! Se bilaga!
Det blir en heldag som vi kommer att minnas länge!
Kom ihåg: Först till kvarn……..!

Vi planerar att bjuda in nya medlemmar från 2021 till kaffe med dopp den 28/3 och inväntar därmed även de medlemmar som är på ingång nu i februari!
Särskild inbjudan kommer att skickas ut till er.

F.o.m. nästa vecka är alla cirklar igång och allt rullar på som vanligt. Fortsätt vara rädda om er och ta hand om varandra, så ses vi om inte annat den 14/3, då Marianne Wik kommer och roar oss med sitt kåseri ”En måste få skratte!”

Vänliga hälsningar!
Agneta Norblad