Påminnelse mars månadsmöte

Hej allihop.

Många har redan anmält sig till mars mänadsmöte, så nu riktar jag mig till er som inte gjort det än. 
Det är dags för i morgon är sista dagen för anmälan till informationen från Region Örebro om "Nära vård".

Klicka bilden för mer info...