Kinnekulle & Fiske

Hej allihop.

Nu undrar ni säkert hur Kinnekulle och fiske hör ihop. Det gör dom inte, utan jag vill bara påminna om den tidiga avresan från Formaparkeringen i morgon. Redan kl 08.15 går bussen.

Fisket är ett helt annan utflykt.

Fiske i Tolsjön tillsammans med Vattnans fiskeklubb.
Torsdagen den 4 juni möts vi på Formaparkeringen kl. 09.30 för att i egna bilar (samåkning?) ta oss till Tolsjön där vi provar fiskelyckan. Mete och kastspö är tillåtet. Bete kan exempelvis vara mask, räka eller spinnare. I år anser fiskeföreningen att vi är så kunniga att vi slipper castingen men att vi får grillat kvarstår sedan tidigare år. Fiskeklubbens medlemmar kommer finnas tillgängliga om ni skulle ha frågor. 

När: Torsdagen den 4 juni kl. 9.30
Var: Formaparkeringen för transport till Tolsjön i egna bilar
Pris: 40kr
Anmälan senast 1 juni

Anmäl er via mail till: laxa@spfseniorerna.se
eller ring
Majja Lundin: +46 76 817 72 10
Ulf Hagelman: 0705 86 56 61

PS.Så passa på att anmäla er på bussen i morgon.
DS.