Folkhälsovecka 18-22 maj
Fem SPF-föreningar bjuder in hela Örebrodistriktet att delta
– City, Kamraterna, Glanshammar, Axberg–Ervalla och Kilsbergsbygden
går samman för att skapa en vecka där hälsa och välmående står i centrum.
Tänk på: - Måndagen och fredagen – missa inte att det krävs
anmälan i förväg till dessa aktiviteter.
Välkommen till en inspirerande vecka!