Bangolf

Kontaktperson för bangolfen May Pettersson 070-5312872

• Bangolf

Vi erbjuder alla medlemmar att delta i bangolf. Vi spelar på Mosås Bangolfklubb varje tordag kl 10.00 från maj - sept.
Det är kravlöst - vi träffas för att det är kul!!
Vi har med oss fikabröd och dricker kaffe i "halvtid".

Vi har avtal med bangolfklubben och betalar en årsavgift till dem (300:- enskild medlem, 450:- familj år 2023) och då spelar vi hur mycket vi kan och orkar under hela säsongen (även andra tider). Vill man vara med någon enstaka gång betalar man spelavgift på 60:-. Klubba och boll finns att låna på plats.

Vi samåker och det går också bra att åka buss 701 som stannar precis vid bangolfen.

Blir det flera nya intresserade kommer vi att bjuda in till en första träff med "prova på" och lite tips.

Vi kommer några gånger under säsongen att spela lite andra former, t. ex. foursome, lag mm.

Hoppas att du vill vara med i år - vi vill gärna bli fler som träffas!

Mer info och anmälan görs till May Pettersson tel och sms 070-531 28 72