Rapport promenad 20 april 2026

Promenadgruppen

Promenaden den 20 april gick på Ingmaries vältrampade och sköna stigar.
Vi beundrade hennes Tibast och njöt av smörgåstårtan vi blev bjudna på.
Tack Ingmarie för trevlig runda och gott kaffe i din trädgård.

Åke Lovén