Rapport naturspan 22 april 2026

Naturspanarna
Vandring vid Järleån där vi såg mycket vackert en del gick det åt lupp för att se ordentligt.
Som tur var hade vi såg med oss för att förbättra framkomligheten bitvis. 

 Foto: Åke och Anita