Linderuset update
Till er som anmält er: Måndag 27 träffas vi 16.30 i Vuxenskolans lokal för att fixa våra tröjor.
Då går vi också igenom betalning m.m. Ta gärna med mörkblå tuschpenna om du har!
👍GILLA på FB så jag vet vilka som läst.
Sista anmälningsdag idag 23/4 om du vill vara med i laget Naturspanarna och vara säker på att få en t-tröja! Kostnad: 100:- inkl t-tröja om man är med i vårt lag!
I skrivande stund är vi 16 personer!.
Anita Lindgren