Boule

Hej alla boulevänner!

Nu startar vi boulen utomhus. Efter Valborgsmässofirandet, således vecka 19, träffas vi vid Brunnsängens boulebanor

Varje torsdag kl. 14.00.
Tag gärna med en stol att sitta på och gärna något att inmundiga under pausen.

Välkomna!

Hälsningar

Gunilla Hedqvist