Julfesten 3 december

Verksamhetsåret 2019 avslutades som traditionen är med julfest. Vi hade bokat Rosellmagasinet i år och det blev väldigt lyckat med en mycket vacker och mysig julinramning i den gamla pittoreska magasinbyggnaden.

36 medlemmar kom och lät sig väl smaka av en mycket rikhaltig juluppdukning. Här fanns allt av det som hör julen till och mer till samt en mycket vackert dukning. Personalen får all beröm av oss. Idel lovord hördes och alla var belåtna.

Som avslutning var det lotteri av syjuntans rikhaltiga och fina produkter som fann ett 20 tal lyckliga vinnare.

Ordförande Gun presenterade Rosellmagasinets duktiga personal och tackade dem för en lyckad fest samt tackade medlemmarna för året som gått och önskade alla en " God Jul och Gott Nytt År " och med återseende 2020.

Styrelsen.