Bli medlem

SPF Seniorerna är en partipolitiskt och religiöst obunden medlemsorganisation för alla som har rätt till pension i Sverige, oavsett ålder.

Knutpunkten är SPF Seniorernas lokalförening i Herrljungabyggden.

SPF Knutpunkten har idag ca 200 medlemmar och SPF Seniorerna har totalt cirka 270 000 medlemmar i 27 distrikt och knappt 800 föreningar runt om i landet.

Förutom att umgås i kretsen av trevliga medmänniskor fika, lyssna på sång och musik, ibland föredrag och naturfilmer, och njuta av kaffebordets fröjder hjälper ditt medlemskap à 250 kr oss arbeta för en bättre seniorliv, både lokalt och på riksnivå.

Mer information om Knutpunkten här.

För att bli medlem, fyll i formuläret nedan så skickar vi dig information och inbetalningskort.
(Om du anmäler dig under årets fjärde kvartal (dvs. efter 1 oktober) gäller medlemsavgifen för innevarande år och kommande år.)

OBS! Om du bockar ur rutan "Tillåter tredjepartsprodukter" kommer du inte att få information/erbjudande om förmåner, exempelvis förbundets medlemsförsäkring som är gratis i 3 månader för nya medlemmar.

Glöm inte att ange din epostadress och även mobiltelefon nummer, vi skickar en hel del aktuell information om föreningens aktiviteter via mejl och SMS för påminnelse inför månadsträffar.

Ett lätt sätt att komma ihåg sin betalning för medlemsskapet, är att genom banken ansluta till e-faktura eller upprätta autogiro!

Mera information om anmäl E-faktura, för medlemsavgiften: klicka här.

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 250,00kr
Ingen förening matchade på ditt postnummer