Målsättning 2024

Målsättning och verksamhetsplan för 2024

I en medlemsförening som SPF Solvändan, är en kontinuerlig nyrekrytering av medlemmar viktig av många skäl;

• Nya medlemmar som kan dela med sig av sina erfarenheter och bidra med nya idéer.
  • Nya medlemmar är också viktiga för att föreningen skall finnas kvar och utvecklas.
  • Vi skall arbeta aktivt med att behålla de medlemmar vi har och som leder till en bra utveckling av SPF Solvändan. Vi vet dessutom att nöjda medlemmar är den bästa metoden för att värva nya medlemmar.
  • Vi ska var öppna för att nå en större mångfald, idag finns många seniorer med annan bakgrund än vår svenska.
  • Alla seniorer är välkomna till SPF Solvändan!
  • Under 2024 planeras för ett verksamhetsår med lite nya inslag, men där vårt utbud kommer att erbjuda alla och envar något intressant att deltaga i. Vi hoppas att vi åter får hälsa många nya medlemmar välkomna till den bästa av seniorföreningar, nämligen SPF Seniorerna Solvändan!