MÅ-BRA-TRÄFF OM EGYPTISKA MUMIER - EN RESA TILL ODÖDLIGHET

Den 8 oktober blir det en Må-bra-träff på slottet. Är ni intresserade att se utställningen av egyptiska mumier så ska ni passa på nu.

Vi träffas kl. 10.55 vid entrén på inre borggården.
Den guidade turen på 30 minuter startar kl. 11.00.

Restaurangen är även öppen om ni blir sugna på en fika eller lunch efter visningen.
Som vanligt får man ta med en kompis som inte är medlem.

Inträde 165 kr per person.

Hoppas vi syns den 8 oktober

Anette Nilsson Junker