Aktiviteter

Året har inletts med spännande möjligheter för SPF Seniorerna Kristdala-Misterhult. I takt med att samhället utvecklas fortsätter föreningen att vara en viktig mötesplats för seniorer, där gemenskap och aktiviteter står i fokus. Med en öppenhet för nya idéer och ett starkt engagemang strävar SPF Seniorerna Kristdala-Misterhult mot att skapa ett år fyllt av meningsfulla upplevelser och ökad livskvalitet för sina medlemmar. Här hittar du det de senaste aktiviteter.

6 mars kl 13:00 –  Fårbo Hagadalskyrkan
Varmt välkomna till vår medlemsträff på SPF Seniorerna Kristdala-Misterhult! Vi får äran att lyssna på Eva-Lott Harrysson, som delar med sig av kafferepets spännande historia. En perfekt stund för gemenskap och intressanta berättelser. Missa inte chansen att vara med!

9 april kl 13:00 – Kristdala Församlingshem
Välkomna till vår medlemsträff på SPF Seniorerna Kristdala-Misterhult! För att göra stunden extra underhållande har vi glädjen att ha Bosse Jonsson med oss. Han kommer att förgylla mötet med sitt dragspelspel och framföra visor av bland andra Dan Andersson och Roland Cedermark. En eftermiddag full av musik, gemenskap och goda smaker väntar – se till att vara med!

7 maj kl 13:00 – Västragård
Inför sommaruppehållet så avslutar vi säsongen med en härlig sillunch. För att säkerställa plats och mat, vänligen anmäl dig i förväg till Anita Svensson på telefon 070-359 46 72. Denna gång får vi även förmånen att lyssna på vår medlem Ingela Johnzon, som kommer att dela med sig av sina erfarenheter inom odling och hantverk. En kombination av god mat och inspirerande berättelser väntar – se till att inte missa detta avslut inför sommaren!