Uteätardags

Hej alla matglada.
Onsdagen den 5 februari återupptar vi våra gemensamma luncher. Det har framkommit önskemål om att vi bör variera oss ifråga om plats, för att gå dem till mötes, som önskar så, testar vi med att gå till "Deli Wok", som ligger på Hornsgatan i samma kvarter som pizzeria "Viktoria". Det är samma rutiner som tidigare med anmälan till Elisabeth 0706882993, eller Sylvia 0706743529, samt tiden kl. 13.00