Julhälsning
Kära vänner i Nybro SPF!
Nu lackar det så smått mot jul. Styrelsen tycker att vi har haft ett trevligt år tillsammans och vår enkla enkät tyder på att föreningen mår gott. Men ingenting är så bra utan att det kan bli bättre ! Just nu jobbar vi med vårens program och det ska bli ett nöje att presentera det i början av nästa år. Notera att medlemsmötet i januari presenteras i höstens program.
Som alltid är ni välkomna att ta kontakt med någon i styrelsen för att komma med förslag och idèer eller helt enkelt bara för att prata en stund. Det uppskattar vi.
Nu vill vi i styrelsen önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. Det ska verkligen bli trevligt att ses igen på det nya året.
Styrelsen