Utelunch

Här får ni en liten påminnelse ifall ni inte observerade att vid förra noteringen efter utelunchen så hade "stämman" beslutat om att nästa gång skulle bli den 29 mars, Hos Oss. Som vanligt underlättar det för restaurangen om ni föranmäler er till Elisabeth 0706882993, eller Sylvia 0706743529