Medlemsträffen 14 mars 2022

Nu kommer några rader om medlemsträffen den 14 mars.

Efter lättnader i covid-restriktioner så hölls en medlemsträff på Qvarnaslät den 14 mars, enligt det utskickade vårprogrammet. Ordförande Jan Mikaelsson hälsade alla välkomna och gladdes åt att det blivit möjligt att mötas igen. Ämnet för dagen var enligt programmet. Föredragshållaren, Jan-Åke Kalsson, som är en jordnära person talade mycket om aktier och deras positiva utveckling över tid. I våra åldrar kanske man inte strävar efter att bli någon "börshaj", men med seriös rådgivning går det att få bättre förräntning av kapital, än på bank, vilket kan vara tänkvärt om man planerar något ex.vis för barnbarn. Det såldes lotter som hade en strykande åtgång. Efter lottdragning och påminnelse om kommande arrangemang tackade ordförande för uppslutningen. Ett drygt 50-tal personer hade visat intresse för träffen. Som avslutning får ni en påminnelse om årsmötet som på grund av omständigheterna har blivit framflyttat från februari till måndagen 25 april.