Medlemsträff måndag 10 juni kl.14.00 vid Qvarnaslät
Välkomna att lyssna till den populära "Glada Bokens Orkester"
Måndagen den 10 juni träffas vi på Qvarnaslät för att fira avslutning av vårens träffar. Upplevelsen av den fina kulturmiljön förstärks av att vi får tillfälle att lyssna till den mycket populära "Glada Bokens Orkester", någon förhandspresentation behövs inte för de är i sig själva nog. Det blir också kaffe med dopp.