Ett 40-tal SPFare for under lördagen med buss till Jönköping och Pingstkyrkans ”Klingande julkort”.

Det var 40årsjubileum och sista föreställningen i nuvarande form. På plats började vi med en mycket god och välsmakande smörgåstallrik som följdes med kaffe och kaka.

  • God och välsmakande smörgåstallrik som följdes med kaffe och kaka.
  • God och välsmakande smörgåstallrik som följdes med kaffe och kaka.

En nära två timmar lång föreställning innehöll mycket sång, musik och aktörer som avlöste varandra på ett proffsigt sätt, ljusspelet var också imponerande och det spred sig även upp på läktaren. En stor orkester och sångare i olika åldrar avslutade med ”0, Helga Natt” på ett mycket pampigt sätt. 
 
På hemresan tackade Sterne för arrangemanget som ordnats av Mona och Kurt, och vår chaufför Christer fick också ta del av applåden. 
 
Vid pennan Håkan