Aktuellt september 2020

NY INFORMATION

• Höstpromenad

Bästa medlem i SPF Jönköping Väster

Nu har vi i SPF Väster träffats för promenad i Stadsparken vid tre tillfällen. Det har varit trevligt och nyttigt och vi har enats om att fortsätta med utomhusträffarna även i oktober. De som vill gå på promenad samlas utanför Värdshuset Stugan i Stadsparken torsdagar klockan 14.00. Stugan har nu tyvärr stängt sin servering för säsongen. Är man sugen på fika ute i naturen så tar man med sig egen i ryggsäcken. Hoppas flera känner sig välkomna att delta några veckor framöver.

Vi får motion, håller avstånd och andas frisk luft!

Dela gärna denna information med dina vänner och bekanta i SPF.

I styrelsen har vi beslutat att ställa in föreningens möten och besök till och med oktober. Av denna anledning har vi inte gjort något höstprogram. Boule- och minigolfarna spelar utomhus tills vidare. Vi föreslår att de som tycker om att promenera samlas i Stadsparken torsdagarna 10, 17 och 24 september klockan 14 utanför Värdshuset Stugan. Några från styrelsen kommer att möta upp där. Det går att köpa fika och glass i Stugan. Vill man ta med eget, finns det bänkar att sitta på i parken. Ingen anmälan behövs. Kläder efter väder. Vi hoppas att många vill gå på promenad! Välkomna!
Styrelsen

Var rädd om dig, håll ut och se framåt mot ljusare tider! Besök vår hemsida för aktuell information.