Grabbträf

Tisdag eftermiddag, kön in till restaurangen fram till Svenne och Bruno M ringlade sig ända ut i korridoren.

Många alerta seniorer hade kommit för att lyssna på vad polisen hade att säga.Pelle hälsade alla välkomna, ett speciellt välkommen till Madelen Andersson som på ett mycket fint sätt pratade om sitt arbete inom polisen. Massor av frågor, fina svar. Ett mycket bra arrangemang av Grabbkommitte’n. Sedan var det dags för mackorna, rykande färska!
Till detta intogs det lagom tempererad skummande dryck.
Detta var säsongsfinalen , alla ni som har jobbat med alla träffarna, ingen nämnd, ingen glömd, stort tack från oss alla som kommit till träffarna!
Text och foto Magnus Eklund