Gå med i SPF Seniorernas Facebook-grupp för anhöriga

Är du anhörigvårdare? och vill känna gemenskap med likasinnade? Nu finns en Facebookgrupp för medlemmar i SPF Seniorerna som är anhöriga och som vill få diskutera och känna gemenskap med andra anhöriga i samma situation.

Många seniorer har föräldrar eller partners som är sjuka och behöver deras stöd och hjälp. SPF Seniorerna har startat en Facebookgrupp för medlemmar i SPF Seniorerna som är anhöriga och som vill få diskutera och känna gemenskap med andra anhöriga i samma situation.

Gruppen heter Anhöriga i SPF Seniorerna. Det är en sluten Facebook-grupp för att de som är med i den ska kunna diskutera fritt utan att utomstående kan läsa.

Välkommen du också! Och ta chansen att göra denna nystartade grupp levande!

Så går du med:

För att kunna gå med krävs inget annat än att du har ett Facebook-konto.

Klicka här  för att hitta gruppen Anhöriga i SPF Seniorerna:

Alternativt: Gå in på Facebook och skriv in "Anhöriga i SPF Seniorerna" i sökrutan för att hitta du gruppen.Klicka på "Gå med"

Obs: Nya medlemmar måste godkännas av administratören, så det kan ta ett litet tag innan du kan börja läsa och skriva på sidan.

Välkommen! Och ta chansen att göra denna nystartade grupp levande!