Dans för dig - dans hela livet

Gillar du att dansa men har svårt att komma till skott? Eller dansar du till vardags och vill utvecklas inom en ny genre? Eller letar du efter ett nytt sätt att få motion? Då passar denna kurs dig. Läs mer här nedanför. Vi håller till på Storgatan 20 mittemot Forum. Cirkeln har avslutats för våren men startar igen i höst. Välkommen att delta!

Anmäl dig till Marjatta tel 070 527 16 66

Dans för dig - Dans hela livet - För balans, koordination, välmående, hälsa, lust och glädje.

Dansen består av ca 30 koreografier och är framtagen i samarbete med Dansoteket i Bollnäs. Varje koreografi ska ses som inspiration och anpassas till vad du som deltagare behöver och önskar. Samtliga koreografier kan dansas sittande, liggande eller stående. Du kan själv hitta sätt att utföra rörelserna så som det passar dig.

Detta är en samverkan mellan SPF Seniorerna Arbrå och Studieförbundet Vuxenskolan, SV, och du som medlem erbjuds att delta utan kostnad.

Varmt välkommen!