Till alla medlemmar i SPF Söndrumsvännerna!

Så, äntligen, har möjligheten att skicka mail till era alla då vårt medlemsregister åter blivit gångbart. Någon "mörk kraft" har varit inne och stört vårt system för kommunikation vilket satte stopp för alla våra hälsningar till er den vägen från början av december till och med nu. Nu har vi fått anvisningar om hur vi ska sätta in "säkra" lösenord för att komma in i systemet igen.

Först vill vi repetera alla våra varma önskningar (från God Jul till Gott Nytt År!) till er alla medlemmar. Nu kommer vår viktiga önskan till var och en personligen: En god fortsättning på nya året 2023. Må fred och tillräcklig energi återkomma!

I denna vecka startar vi att sända en rad liggande mail om resor och möten som är aktuella närmaste tiden. Vi dubblerar som vanligt med att informera genom annonsering även i Hallands-Posten under "Föreningsaktuellt" i ökad omfattning.

Vårt årsmöte har vi redan annonserat i god tid enligt våra stadgar, att det skall hållas måndagen den 20 februari 2023. Ett datum att anteckna i din almanacka!

Fortlöpande uppdatering av våra program och aktiviteter finns på vår hemsida. Skriv in "SPF Söndrumsvännerna" på webben, så hamnar du hos oss och finner senaste nytt och aktuella verksamheter.

Hjärtligt välkomna till våra aktiviteter!

Med vänlig hälsning,

SPF Seniorerna Söndrumsvännerna