Medlemsmöte 6 december i musikens tecken

Mångsidige musikern Kenneth Holmström ger oss en musikalisk bukett inför julen. Vi får information om nästa års programplaner och aktiviteter. Vi får besök av Trygghetsringen. Vi får tillfälle till personliga samtal och trivsel kring kaffeborden.

Du är hjärtligt välkommen till vårt månadsmöte med SPF Söndrumsvännerna måndagen den 6 december kl 14.00.Vi möts som vanligt i Immanuelskyrkan, Strandgatan 20 med ingång från gårdssidan via Fredsgatan.

Vi börjar med föreningsinformation och information från Trygghetsringen. Sedan får vi samtala och utväxla nyheter med varandra runt kaffeserveringen. Dagens underhållare är välkände Kenneth Holmström, som trakterar många instrument och har en bred musikalisk erfarenhet.

Vi har lotteri med vinster som passar inför julen.

Du anmäler ditt deltagande: Torsdag den 2 dec kl 9-12 till Agneta tel 035-12 92 07, Fredag den 3 dec kl 9-12 till Kerstin 0705 198 463 eller med e-post: irene.godin@hotmail.com senast fredag kl 12. (Begränsat antal i lokalen)
Välkommen till trevlig gemenskap och samvaro. Bjud gärna in någon vän som vill "pröva på" inför att komma med som medlem!
Bästa hälsningar