Rekrytering vid ICA Flygstaden den 23/10

Tisdagen den 23 oktober var Erik Jansson och Lars Björk vid ICA Flygstaden i syfte att rekrytera nya medlemmar men också att visa upp SPF Söndrumsvännerna enligt devisen "Syns vi - så finns vi".

• Ordförande Erik Jansson rekryterar nya medlemmar till SPF Söndrumsvännerba
  • Informationsmöte den 1 november i Bäckagårds samlingssal
  • Ordförande Erik Jansson rekryterar nya medlemmar till SPF Söndrumsvännerba
  • Informationsmöte den 1 november i Bäckagårds samlingssal

En del medlemmar från SPF men även från PRO kom fram och pratade en stund. Flera av dessa personer tyckte SPF Söndrumsvännerna var toppen, med bra program mm. Blev det några nya medlemmar? Ja det blev det säkert och även reaktiverade tidigare SPF medlemmar som "fick vi på köpet"

Nästa tisdag den 30 oktober är det dax igen för rekrytering vid ICA Flygstaden.

Alla nya medlemmar och förhoppningsvis blivande medlemmar är välkomna till informationsmöte vid Bäckagårds sjukhems samlingssal torsdagen den 1 november kl 14.00.
Vi bjuder på kaffe & fralla men anmäl dig genom att skicka epost till acsvensson.1369@gmail.com eller ring Ann-Cathrine Svensson, Halmstad,
tel 0725-17 08 49.

Text & foto: Lars Björk