Medlemsträffen var uppskattad

Cirka 80 medlemmar kom till medlemsträffen den 9 november. Glädjande att sex nya medlemmar deltog - de fick en varm applåd av oss övriga.
Efter inledande föreningsnytt informerade kommunpolisen Ghadi Ghazale på ett mycket bra sätt, om hur Du på bästa sätt bör skydda dig mot bedrägerier.

• Intresserade medlemmar
  • kommunpolisen Ghadi Ghazale
  • Så skyddar du dig
  • Tobias och Bittan sjunger och vi försöker lösa musikkrysset.
  • Många hade alla rätt men utslagsfrågan var svår
  • Intresserade medlemmar
  • kommunpolisen Ghadi Ghazale
  • Så skyddar du dig
  • Tobias och Bittan sjunger och vi försöker lösa musikkrysset.
  • Många hade alla rätt men utslagsfrågan var svår

Kaffe och kanelbulle serverades och snart var musikerna Bitta & Tobias igång med låtar från förr. Nu var uppgiften för alla deltagare att fylla i utdelat melodikryss på rätt sätt. Många medlemmar lyckades få alla rätt men utslagsfrågan var väldigt svår.
Tre stolta segrare utsågs av Bittan & Tobias.

Avslutningvis var det som vanligt lottdragning och vinster delades ut.

Flera medlemmar utryckte efter mötet, att de haft "jätte-trevligt".

Vi hoppas att vi åter ses till Luciaträffen tisdagen den 13 december. Vid Luciaträffen måste vi anmäla oss senast den 5 dec till Yvonne telefon 0734-344600 eller e-post yvonne.dihne@telia.com