Hjärnkoll - nytt datum

HJÄRNKOLL

Kunskapstävlingen för alla SPF-are!

Den återkommande tävlingen Hjärnkoll, som skulle ha genomförts den 2 mars, är flyttad till onsdagen den 11 augusti på förmiddagen.

Som vanligt tävlar var och en för sig under maximalt 1 timma och så snart alla lämnat in sitt tävlingsbidrag rättas de av tävlingsledarna. Under tiden njuter de tävlande av lite kaffe.

Därefter utses tre tävlande plus en reserv från varje förening som skall representera förening- en i distriktsfinalen den 8 september, förmodligen i Vessigebro. 2021 års riksfinal äger rum i Stockholm den 14 oktober.

Åren 2016 och 2018 vann vår förening distriktsfinalerna och deltog sedan i finalerna i Stockholm. Kul om vi kunde upprepa det!

Vi återkommer med information om tid och plats för tävlingen och även tid för anmälan.
Har du frågor – skicka ett mail till christina.lofgren39@gmail.com

Välkommen!