Medlemsfördelar

Fördelarna med ett medlemskap i SPF Seniorerna

Som medlem i SPF Seniorerna hur du tillgång till en rad olika medlemsförmåner även om många Aktiviteter, Resor och Månadsträffar är pausade pga Corona-pandemin. Inte minst Senioren, vår högt uppskattade medlemstidning, som du får 9 gånger om året. Du har också rabatter på försäkringar, mobiltelefoni, el och en hel del annat. Här kan du läsa mer om centrala förmåner respektive lokala förmåner.

Men det kanske viktigaste förbundet gör handlar om andra saker t.ex. om påverkan och opinionsbildning i frågor som är viktiga för oss alla - högre pensioner, en trygg äldreomsorg och bostäder som passar nu och i framtiden. Vårt arbete, både nationellt och lokalt, gynnar alla medlemmar i SPF Seniorerna.

Det är tack vare att vi är så många medlemmar som vi blir inbjudna att träffa ministrar, myndigheter och andra viktiga beslutsfattare och har möjlighet att föra fram SPF Seniorernas budskap. Tillsammans är vi starka och vi gör verklig skillnad.