Välkommen till SPF Seniorerna Ullevi!

Föreningen Ullevi bildades år 1992.

Vi är ca 600 medlemmar. Våra Månadsmöten håller vi i Redbergskyrkans samlingslokal i Härlanda. Mycket lätt att ta sig dit. Buss eller Spårvagn 1, 3 eller buss till hållplatsen Stockholmsgatan. Gå över Härlandavägen och gå höger 50 meter och sedan vänster Landerigatan 9. Det finns också p-platser. Mer information finner du under rutan "Månadsmöten".

Under rutan "Program" finns föreningens programblad med information om månadsmöten och studiebesök. Där finns också information om övriga aktiviteter av olika slag.

Som medlem i vår förening kan du genom vårt förbund SPF Seniorerna teckna fördelaktiga olycks- och livförsäkringar.

Dina medlemsförmåner omfattar rabatter av olika slag som hela tiden utvecklas och blir fler. För att vara riktigt uppdaterad kan du läsa senaste numret av vår tidning "Senioren" som är vår medlemstidning och utkommer med nio nummer per år.

Du är mycket välkommen som medlem i vår förening. Fyll bara i formuläret under rutan "Bli medlem" eller kontakta medlemsansvarig för SPF Seniorerna Ullevi, Lisbeth Mellby, på telefon 070 - 960 99 35 eller e-post lisbethmellby37@gmail.com