15. Månadsmöte feb/Årsmöte 2018

52 Askimsseniorer hade mött upp för att deltaga i vårt månadsmöte tillika årsmöte. För årsredovisning och revisionsberättelse, se årsmöte ovan.

• Gudrun hälsade oss välkomna till årsmötet 2018
  • Till mötesordförande valdes Margareta Sahlin, tidigare styrelsemedlem i både Askimsseniorerna och Göteborgs distrikt.
  • Vår kassör, Agne Öberg, gick igenom siffrorna.
  • Ralf läste upp revisionsberättelsen, styrelsen beviljades ansvarsfrihet.
  • Dags för en kopp kaffe
  • Trion Ros och kavaljerer underhöll.
  • Roland lämnar friskvård och trafik och avtackades med en större växt. Verkade orolig för hur man får hem den per cykel.
  • Tack snälla personal för att ni kunde hantera ett 20-tal flera gäster än vi uppskattat, förra gången.
  • Tore vinner för tredje gången. Han verkar nöjd.
  • Gudrun hälsade oss välkomna till årsmötet 2018
  • Vår kassör, Agne Öberg, gick igenom siffrorna.
  • Ralf läste upp revisionsberättelsen, styrelsen beviljades ansvarsfrihet.
  • Dags för en kopp kaffe
  • Trion Ros och kavaljerer underhöll.
  • Tore vinner för tredje gången. Han verkar nöjd.