Vi får inte glömma den trevliga aktiviteten "Sjung hos Nancy"
Nästa tillfälle är onsdag 25 september kl 15.00 och därefter varannan onsdag.
En trevligt aktivitet där alla kan delta. Var och en tar med sig egen fika och glatt humör.