Nytt upplägg på Kosta resan 21 oktober
För få deltagare på en 3 dagars resa därför gör vi om till en tvådagars resa. Men fortfarande på lyxiga Glashotellet och med höjdpunkten "Hyttsill på Kvällen" där vi får leva oss in i hur glasblåsarna hade det förr i världen.
Följ med på en lyxig resa i höstmörkret. Den som har lust går på SPA , går omkring och ser sig om på Outleten, fikar på mysiga cafeér eller bara umgås på hotellet. Jag kommer kontakta er som redan anmält ca 15 pers till förra upplägget. Hoppas att ni står kvar och även kan tänka er denna resa.
Klicka här och läs mer om resan..
Nu har den givetvis blivit billigare och allt ingår förutom en lunch på Kosta innan vi reser hemåt igen.