Ni kommer väl ihåg torsdagscafé imorgon kl 14.00
Lars-Erik Åkesson kommer och underhåller med lite julsånger.
Kostnad 100 kr då ingår kaffe och julmacka.
Ta gärna med en vän som behöver piggas upp och komma ut lite.
Hälsningar styrelsen Spf Seniorerna Svarteborg