Falkenbergsteatern 2026

Den 20 mars 2026 bjöds på
Högt spel

  • Vi åkte med ReseMakar´n
  • Spänd förväntan, Snart dags!
  • Dags för Lunchbuffé!
  • Makarna Prins njuter av maten och sällskapet
  • Påsken närmar sig med stormsteg!
  • Vi åkte med ReseMakar´n
  • Spänd förväntan, Snart dags!
  • Dags för Lunchbuffé!
  • Makarna Prins njuter av maten och sällskapet
  • Påsken närmar sig med stormsteg!

Det var en humorrik revy med många skratt. Vi bjöds på fint väder, god mat och proffsig förställning.
Påskpyntat längsvägen och speciellt på Björkäng där vi stannade för kvällsfika.
Ett besök på nästa års Falkenbergsrevy gör vi gärna igen.
Hälsningar från Brittmarie( text och foto) och övriga Lilla Parisare