Falkenbergsteatern 2026
Den 20 mars 2026 bjöds på
Högt spel
Det var en humorrik revy med många skratt. Vi bjöds på fint väder, god mat och proffsig förställning.
Påskpyntat längsvägen och speciellt på Björkäng där vi stannade för kvällsfika.
Ett besök på nästa års Falkenbergsrevy gör vi gärna igen.
Hälsningar från Brittmarie( text och foto) och övriga Lilla Parisare