SPF-kören Lilla Paris, har haft konsert i Blåsutkyrkan den 25 Maj
Träffpunkt Blåsut är en av kommunens mötesplatser för daglediga. SPF-kören Lilla Paris uppträdde hos dem den 25 maj. Kören sjöng 10 sånger före kaffet och 8 efter. Inledningsvis, som alltid, sjöng kören ’Välkommen-kanon’ och avslutningsvis ’Vad det är skönt, när Plantaget är grönt’ med text av en körmedlem. Konserten blev lyckad och uppskattades av åhörarna.
Text&bild Per Ahlenius
samarbete med 