Årsmöte

SPF Skinnarbygd hade den här tisdagen årsmöte.  Mötet var framflyttat en timme på grund av att vår egen Stina Nilsson skulle åka sprint  i OS.

Vice ordförande Alf Karlsson hälsade alla välkomna varefter perentation hölls över 5 bortgångna medlemmar som Gun Byttner skötte med den äran.

Därefter tog mötesordförande Kurt Jonsson över klubban. Det blev bland annat val av två nya medlemmar till styrelsen eftersom vår förra ordförande gick bort på sensommaren och Birgitta Eriksson avtackades för sina åtta år i styrelsen med blommor och silverbroch. Alf Karlsson valdes till ordförande.

Efter årsmötesförhandlingarna bjöds det på en härlig smörgåstårta. På bilden kan vi se

Inger Jonsson, Inga-Lill Bergman och Göran Olsson njuta i fulla drag.

Text och foto: Helga Berg

PS:

Tyvärr fick jag inte med några bilder varken från parentationen eller själva årsmötet eftersom min kamera hade hakat opp sig.

Ber om ursäkt. Per Berg