Gruppmejl till våra medlemmar

Några gånger i månaden skickar vi ut gruppmejl till alla medlemmar som har anmält sin epostadress till medlemsregistret. Gruppmejlen innehåller information om kommande föreningsaktiviteter (man kan ju ha glömt bort datum sedan senaste numret av MedlemsNytt kom ut) och tips om restplatser som finns kvar på våra resor m m.

Får du dem inte? Det kan bero på att din mejladress inte finns i medlemsregistret eller att den är felaktig.

Skicka ett mejl till föreningen falun@spfdalarna.se så för vi in dig i medlemsregistret. Vi kan då förse dig med information.

Eftersom vi använder medlemsregistret för att skicka gruppmejl kan vi bara skicka till medlemmar i SPF Seniorerna Falun.

Om du byter e-postadress, kom ihåg att skicka den nya adressen till falun@spfdalarna.se.

Om du flyttar, anmäl din nya adress till föreningens expedition via tel 023-69045 eller mejl.