250903 Trivselkommittén

Tack, tack alla funktionärer i Trivselgruppen för vårt första möte, "kick off", efter sommaren. Speciellt hälsas ni nyanslutna välkomna! Jag kände en positiv "air" i vår grupp. Vårt arbete ingår i "aldrig mer ensam" som socialstyrelsen arbetade fram. Nytt är att vi är tre st funktionärer vid varje träff  Det behövs när bord och stolar ska placeras ut i Wallmanssalen där vi numera ska fika.

TURORDNINGEN;
Fikat kl 14:00 att samlas för förberedelser kl 13:00.
10/9 Elsa Wolff, Inger Olenius, Gunilla Andersson
17/9 Marianne Häggblom, Kerstin Magnusson, Ingrid Lindberg
24/9 Anna Maria Wahlberg,Gun Klingström Jansson, Inger Westin
1/10 P-möte kl 12:00

Nov och ev dec turordning.
Fikat kl 14:00 Anna Maria Wahlberg, Karin Malmgren, Birgitta Thuresson 

8/10 Anna Maria Wahlberg, Inger Olenius, Kerstin Magnusson
15/10 Marianne Häggblom, Karin Malmgren, Birgitta Thuresson
22/10 Christina Öhle'n, Gunilla Andersson, Gun Klingström Jansson
29/10 Elsa Wolff,  Birgitta Morell Lindskog, Ingrid Lindberg.

SOPPLUNCH på Elverket
6/9 Elsa Wolff
20/9 Marianne Häggblom
4/10 Birgitta Lindskog- Morell
18/10 Kerstin Magnusson 

Placerar "gamla" i gården med nytillkomna. Visar beredningsköken vad de innehåller, nycklar mm. Våra gäster bjuds på en mjuk kaka eller vetebröd och en småkaka. Helst hembakat, köpt går också an. Jag ersätter er som bakar med 100 kr. Köpt bröd med summan det kostar. Glöm inte att meddela nästkommande hur brödtillgången ser ut. Lunchvärdinnorna äter gratis. Karin Malmgren har ordnat namnbrickor till var och en. Dessa förvaras i ett kuvert i vårt beredningskök.

Hoppas det väsentliga kommit med.

Anna Maria Wahlberg