Upplev två unika konserter - helt utan kostnad

Dina Förmåner Extra: Gratis digitala konserter med Peter Jöback och Tommy Körberg.

I samarbete med ReaktLive och Kulturrådet erbjuds alla SPF Seniorernas medlemmar möjligheten att ta del av två unika digitala konserter helt utan kostnad.

• Hemma hos Peter Jöback 30/10
  • Exklusiv konsertkväll med Tommy Körberg 20/11

OBSERVERA att du behöver göra en anmälan för varje konsert.

Medlemmar med e-post adress inlagd i vårt medlemsregister före den 26/10 har fått  information med möjlighet att "beställa biljett", som gör att man får en länk via e-post till evenemanget.

Du kan titta hemma i ditt vardagsrum, framför datorn, tillsammans med vänner eller på egen hand. Gör det som passar dig.

Konserterna sänds två söndagar, 30 oktober och 20 november. Efter sändningen är respektive konsert tillgänglig i ytterligare 5 dagar så att du kan titta på en tid som passar dig, eller om du kanske vill uppleva konserten igen.