Dokumentarkiv

Arkivering av handlingar

På ordförandekonferensen den 3 november 2022 kom frågan upp om vad som gäller för arkivering av handlingar, vad som ska sparas, hur det ska sparas osv. Bifogar Folkrörelsearkivets information om vad som gäller, se här

Daladistriktet är medlem och arkivet har plats för SPF:s handlingar som skickas in för arkivering. Om Du ska arkivera något och är osäker hör gärna av er till info@dalarnasfolkrörelsearkiv.se eller via telefon 023-69200.

Bifogad pdf-file "Spara eller slänga", se här.

Vänliga hälsningar
Rita Halvarsson
sekreterare SPF Daladistriktet

Informationshantering

Rapporter från verksamhets- och samrådsgrupper

Styrelseprotokoll

Styrelseprotokoll (Distrikt, förening, åtgärdslista)

Stadgar

Årsprogrammets innehåll

• Affischer
  • Annonser
  • Månadsträffar
  • Program (Scibus file)

Övriga dokument

------------------------------------------------------------------

Arkivering av handlingar

Bifogad pdf-file "Spara eller slänga", se här.

Vänliga hälsningar
Rita Halvarsson