Ändrat vårprogram på grund av pandemin

Information från Wolfgang

Hej alla

2020-04-30

Sköna maj välkommen till vår bygd igen. Vi går en härlig tid till mötes och hoppas kunna njuta av våren och värmen.
Fruktträden blommar och fåglarna kvittrar. Skönt att bo nära havet och känna doften av tång och saltvatten.
SPF Seniorerna går för närvarande på lågvarv och vi avvaktar läget med Corona. Några möten eller aktiviteter är inte aktuella så vi får ta det lite lugnare ett tag. Vi återkommer med information när vi kan starta igen.
Hoppas att sommardansen på Strömstads Friluftsmuseum kan gå som planerat varje söndag i juli klockan 14 till 16. Om inte annat kan man komma och lyssna på musiken och ta en fika i den fina miljön.
I övrigt så får vi försöka umgås med släkt och vänner så gott det går. Visst saknar man den normala tillvaron i Strömstad men det är bara att gilla läget. Det finns alltid att göra om man orkar och har lust.
Önskar alla en skön sommar och väl mött igen.

Wolfgang Schwartz, Ordförande.

OBS!!! **********************************************************************************************************

De som har, men ännu inte anmält e-mail adress. Vänligen meddela till medmedlemsregistret: kavle.birgitta@telia.com
Med e-mail sparar föreningen brevporto och dessutom snabbare information. Givetvis skickar vi ut information till alla, även med vanlig post.