Månadsmöte den 20 oktober kl. 15.30 i Hulebäck. Ulf Magnusson visar bilder

"Vi ska köpa vingar för pengarna, och flyga ut över ängarna!" Med Ulf Magnusson som pilot gör vi en rundresa över Västsverige i somriga miljöer. Vi får se Göteborg, skärgården och många andra platser från ovan.
OBSERVERA FÖRHANDSANMÄLAN!
Läs mer nedan.

Torsdag den 20 oktober kl 15.30 i Hulebäcksgymnasiets matsal

Förutom sedvanlig information om föreningens verksamhet visar Ulf Magnusson bilder.

Som Ulf själv uttrycker det:

Det blir en rundresa över Västsverige från luften i somriga miljöer. Flygbilder på Göteborg, skärgården och många andra platser.

Kostnad 60 kr, betalas på plats, Swish eller kontant (jämna pengar, tack). Inklusive fika och chans på vinst i lotteriet.

Föranmälan: För att veta hur mycket kaffe vi skall brygga, är det önskvärt med en föranmälan till spfvgack@gmail.com eller tel 070 188 65 25 senast den 16 oktober.

Är du inte medlem i Vintergäcken?
Kom då till Hulebäcksgymnasiets matsal och anmäl dig som "provmedlem". Värdkommittén "tar hand om" dig och tycker du att det verkar intressant, kan du därefter bli medlem för 250 kr, för resten av året och hela 2023.

Hjärtligt  välkomna,

hälsar den nygamla programkommittén

Inlägg (2022-09-27): Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )