2022-06-09 Månadsmöte med Musikcafé

Ett hundratal medlemmar slöt upp till vårens sista månadsmöte. Swingwarz kvintett spelade som vanligt svängiga låtar. Publiken trivdes och det känns otroligt gott att kunna träffas, stampa takten och sjunga med i dessa örhängen.

Månadsmöte den 9 juni 2022

Musikcafé

Sven-Ingwar Winberg Ulf Johansson

Bertil Rydgren Leif Allvin

Kjell Winberg kom inte med på egen bild.

Ett stort tack för underhållningen och spelningen avslutades symboliskt med We'll Meet Again.

- Allra sista minuten att anmäla till Pilaneresan den 14 juni.

- Teaterombudens erbjudanden finns nu på hemsidan. OBS! Vissa föreställningar måste bokas och betalas senast den 15 augusti. Läs mer på Teaterombuden.

Inbjudan till månadsmötet.

Bilder: Ove Sjöstrand

Inlägg: Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )