Kallelse till årsmöte 2022, den 17 februari kl. 15.30 i Hulebäcksgymnasiet (matsalen).

HÄRLIGT! Vi kan nu samlas för ett årsmöte IRL och lyssna på makarna Lundströms spännande berättelser. Nedan finner du samtliga handlingar för årsmötet. Glöm inte att meddela din närvaro, enligt nedan.

KALLELSE TILL ÅRSMÖTE

Dokumenten som PDF för utskrift

Vi ber de medlemmar, som avser att delta vid mötet i Hulebäcksgymnasiet, att göra en föranmälan av deltagande till Barbro Månsson, telefon 070-188 65 25, mejl spfvgack@gmail.com , senast 12 februari. Detta för att bättre planera tillgången på kaffe med tillbehör.

Givetvis kommer ingen medlem att nekas tillträde till mötet om föranmälan glömts bort.

Beträffande coronan förutsätter vi att alla är informerade om vad som gäller.

Efter förhandlingarna följer avtackning av funktionärer, varefter makarna Lundström berättar om spännande episoder ur sina liv som sjöräddare respektive helikopterpilot.

Bosse Lundström har varit befälhavare på försvarets räddningshelikopter på Säve där han bland annat räddade överlevande från Estonia.
Gertrud, Bosses fru berättar om hur det har varit att vara sjöräddare och stationsansvarig för  Sjöräddningssällskapets station i Fjällbacka.

Väl mött

Inlägg: Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )