Nu har vi 200 följare på Facebook !!!

Detta är MYCKET glädjande. Förmodligen i toppskiktet för alla SPF-föreningar.

Väl värt att fira med fin gammal slagdänga.

•

Facebook är ett snabbt och effektivt sätt att sprida vårt budskap. Då många av våra följare inte är medlemmar i föreningen (än?), når vi långt utanför föreningsgränsen.

Till exempel har dessa tre inlägg nått 1700 till 2700 personer.

Har nått : 1698  Har nått: 2663 Har nått: 2693

Facebook är också ett snabbt och enkelt verktyg för att nå våra medlemmar internt. Alla nya inlägg på hemsidan presenteras också på Facebook, så att det blir lätt att följa vad som händer i förenigen. Så är du med på Facebook, så "GILLA" och "FÖLJ" Vintergäcken på Facebook, så får du alla nyheter när de är nya.

Så än en gång TACK för att ni läser, gillar, kommenterar och delar våra inlägg på Facebook.

Men vi får inte glömma att det finns många av våra medlemmar som inte "är med på" Facebook. Därför är basen för vår information alltid här på hemsidan.

Vintergäcken på Facebook

Inlägg: Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )